Ayse Sarikaya

BU BLOGDA YER ALAN HABER VE FOTOGRAFLAR İZİNSİZ VE KAYNAK GÖSTERİLMEDEN YAYINLANAMAZ.

17 Şubat 2013 Pazar

Antalya 2.Kitap Fuarı 2013 ( Cam Piramit )

13-17 Şubat 2013 tarihleri arasında Antalya Cam Piramitte TÜYAP Antalya 2.Kitap Fuarı açıldı.

Bugün kitap fuarının son günüydü ve bende ziyaret ettim
 
Fuara gittigimde gördügüm kalabalık beni çok şaşırttı.İstanbul'da da kitap fuarlarına gidiyorum fakat Antalya'da ki kadar kalabalık bir kitap fuarı görmemiştim.
 
Fuarda her yaş grubundan insanlar vardı.
Fuara gitmeden evvel alacagım kitapların bir listesini yapmıştım fakat kalabalıktan standlara zor yaklaştım.
İstedigim çogu kitabı alamasam da verimli geçti :)

Cam Piramit fuar alanı...
 
Uykusuz Antalya halkı tarafından en çok ilgi gösterilen standlardan biriydi.

 
 
 
En çok ilgi gören bir diger kitap standı ise penguen'e aitti.
 
 
Antalya halkı tarafından pek ilgi görmese de bence fuarın en degerlileri bu fotograftakilerdi.




Fuarda çogu kitap % 50 - % 30 indirim ile satılıyordu.
 
Bu fotografta uzaktan bir yazarı çekmişim fakat kimdir bilmiyorum :) Utanç verici...
 
 
Veee  fuarın ardından starbucks'da yorgunluk kahvemi içerken aldıklarımı inceledim...
 
Ayşe Sarıkaya
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder