Ayse Sarikaya

BU BLOGDA YER ALAN HABER VE FOTOGRAFLAR İZİNSİZ VE KAYNAK GÖSTERİLMEDEN YAYINLANAMAZ.

15 Şubat 2013 Cuma

Milan Fashion Week 2013-Sokak Stili

 
Moda haftalarında en çok merak edilen konusu sokak stilleridir.Sizler için derledigim milan moda haftasında kadraja giren sokak stillerine göz atınız.
 
 
Kombin mi güzel yoksa taşıyan kişinin fizigi mi bilemedim :)
 
    
Göz yorucu bir kombin olmuş...
 
Bu kombinde parçaları ayrı ayrı begendim ama birarada karmaşa yaratmış.
 
En sevdigim renkler birarada...
 
 
Cool...
 
Bu kombinde ise ceket işi bozmuş...
 
Bu formda elbiseleri neredeyse markaların hepsi üretti.Bıktırdılar artık görmek dahi istemiyorum.
 
Sarı renk pliseli uzun etegini çantasıyla,kemerini de şapkasıyla mahtch etmiş.Ceketi ile bluzunun uyumu da sınıfı geçti ama o soluk beniz biraz makyaj istiyor :)
 
 
 
 
Kombinde ki renk geçişleri çok hoşuma gitti.
 
Pantolonuna bayıldım.Seksi!
 
 
 
 
Aslan burcu oldugumdanmıdır bilmiyorum leoparlı olan her parçayı paylaşma gereksinimi hissediyorum:)
 
 
 
 
Üste bakıldıgında birazdan denize dalacakmış gibi...Altını ne sen sor ne ben söyliyeyim misali :)
 
Haber:Ayşe Sarıkaya
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder